Aktiesnakken — December 2010
-
og nordicom (what's cooking der?): SB Holding 2009 ApS ("SB Holding") har i dag den 14. december 2010 ophævet den
aktionæroverenskomst, som -
som blev indgået den 27. september 2010.
-
det værste er at få hældt salt i såret efterfølgende, når aktien stiger. Kender det alt for godt
-
nu håber jeg på den falder tilbage

-
coller - solgte nordicom ikke en helt masse i dag?
-
jo
-
sb har måske noget islands relation men jeg kan ikke huske det
-
checkede lige på cvr.dk - der er mange SB Holding i registeret
-
hmm...stodir er nævnt særskilt
-
men det ligner nok konkurs / pant/udlæg...
-
Den 14. december 2010 er Aktionæren ophørt som ejer af 1.500.000 aktier
med en pålydende værdi af DKK 10 (samlet nominelt DKK 15.000. -
så Nordicom indløser aktierne og finansierer
gennem salg af grunde? -
og endnu en meddelelse hvor der står at det er HFI (Ole Vagner) der har misligeholdt...
-
Kunne lige noget bankaftale blandt de 3aktionærer der er faldet på jorden?
-
der sker da vist ting og sager der!?
-
ja, se selv alle meddelelserne her: http://www.proinvestor.com/aktienyt
-
de meddelelser kunne ikke blive mere uklare... man remser en samling aktionærer op og fortsætter så med "aktionæren" som jo principielt set
-
kan være hvem som helst.
-
det lyder som uddrag af en aktionæroverenskomst
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind