Aktiesnakken — December 2010
-
elsker machiavelli....the author

-
hehe.. aka.. ja.. "Fyrsten" tager ingen skade af at læse...
-
og slet ikke akademikere, der skal rådgive politikere
-
nej.. - så kan de lære at bruge rundsavene på albuerne

-
puha. Morgan er ellers ude med riven: http://npinvestor.dk/nyheder/jp-morgan-undgaa-vestas-i-2011-216638.aspx
-
Nu skal de ikke komme her og ødelægge den gode weekend-vestas-stemning!!
-
god VWS - god Vestas Weekend Stemning
-
der var også lige en der fik 10 styks i 2,11 i land&leisure

-
så er der smask udbytte....239% af årets resultat....http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10278215/Brd.-Klee-udbetaler-350-pct.-af-kapital
-
tjek bud og udbud

-
Gobe jah.. - det er først nu, der er ved at komme ild i løfteraketten i Tryg og Vestas

-
God e
ftermiddag -
lidt tidligt at du begynder at have mellemrum mellem tegnene

-
Er du ved at være færdig med at kokkererer aka`?
-
Hehe..
-
den tidligere kok fra Oil står for det...selvom aka godt kan svinge sleven....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind