Aktiesnakken — December 2010
-
bollingerband er vel lidt ude i den tangent?
-
ikke som betaværdien, der udtrykker hvordan den bevæger sig i forhold til det generelle markede
-
jeg kender ikke bollinger, men vil kigge på den. tak
-
ja, gobe jeg synes der begynder at være lidt røre i de forskellige ejd.aktier... kun en fornemmelse, men man ved jo aldrig
-
jeg undrer mig egentligt over hvor bomstille de relative stærke ejd-aktier har været siden krisen bundede ud sidste forår
-
men der mangler i det hele taget et valuerally i mange af de sunde midcap og smallcapaktier
-
og det samme gælder vel mange småbanker
-
men ok .. ham er er nem, og saglig tør at gå til med daglige http://iraepstein.linngroup.com/videos/midday-stock-index-report.htmlupdates ..
-
-
anmik, jeg kigger på det om lidt.
-
tak for hjælpen
-
jeg er ikke den store teknikker.. derfor

-
vil gerne lære at optimere min timing i valuerne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind