Aktiesnakken — December 2010
-
Det er da en start, men næste stop må være at kigge på de stores algoritmehandler og handler i luk ikkke mindst.... for det er uldent!
-
Som jeg ser det, så stikker staten ikke noget under stolen ved at undlade at tage pensionsskatterne med
-
men vi kigger ikke meget på de forpligtelser, der ligger ifm overførselsindkomsterne - og fra 2015 vil de knække ryggen på statsbudgettet
-
pga 2 ting - 1 skattegrundlaget forsvinder og 2 fordringerne på staten vil eksplodere
-
coller - godt at se, at de ikke er helt blinde. Der er håb endnu, når nu FS ikke vil
-
sludder FT
-
Gobe - jeg tror ikke, at jeg er helt med. Kan du sige mere om, hvor problemet er med pensionsskatterne?
-
der hvor jeg er usikker er omkring, hvor du ser staten lave noget uldent (hvis jeg har forstået rigtigt)
-
det andet man så kan overveje er hvorfor jyske bank præcist den sidste dag i måneden og i den sidste handelstime beslutter sig for at opkøbe
-
egne aktier.... nu er det ikke kvartalsslut, men alligevel. Lidt mystisk er det synes jeg.
-
aaah - så er jeg med. så er min diskussion om debitorer og aktivering jo helt ved siden af
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind