Aktiesnakken — December 2010
-
men pensionsskat er vel en indtægt
-
præcist -aktivering af fremtidige indtægter er en farlig vej at gå. På statens budget vil det optræde som et tilgodehavende og ikke som gæld
-
Er det ikke samme post - debitorer? Som sådan rører det ikke ved Statens gældsposition.
-
Derimod så er statens forpligtelser i form af fremtidige overførselsindkomster noget der kommer til at spille ind på passiv-siden
-
Attention! Hvem har vækket fondsbørsen fra sin tornerosesøvn?
-
-
Nu er det ikke nogen voldsom sag - den er udførligt forklaret her på side 49
-
-
Det er da en start, men næste stop må være at kigge på de stores algoritmehandler og handler i luk ikkke mindst.... for det er uldent!
-
Som jeg ser det, så stikker staten ikke noget under stolen ved at undlade at tage pensionsskatterne med
-
men vi kigger ikke meget på de forpligtelser, der ligger ifm overførselsindkomsterne - og fra 2015 vil de knække ryggen på statsbudgettet
-
pga 2 ting - 1 skattegrundlaget forsvinder og 2 fordringerne på staten vil eksplodere
-
coller - godt at se, at de ikke er helt blinde. Der er håb endnu, når nu FS ikke vil
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Jeg vil ikke være grådig og fik solgt mine med fint fortjeneste 