Aktiesnakken — December 2010
-
Det er garanteret noget du har læst på en graf.
-
-
Tja så kommer der nok nogle flere lidt senere
-
Og til næste år 7000-8000. Det lyder noget pessimistisk, men med den tillid der er er det jo ikke sikkert det holder.
-
le har jo også købt
-
moodys nedsætter Spaniens kreditværdighed og varsler overvejelse af
yderligere nedsættelser -
Er dette starten på den seriøse EUR-ballade?
-
tdc over 48 igen.... det gik stærkt lige pludseligt
-
ges månedsupdate ude... no news, men der forventes snarest løsning af messina
-
og færdiggørelse af monte grighine... begge vil frigive beløb fra projektfinansiering
-
og stadig forhandling om cagliari2 ... Det forventes, at disse forhandlinger kan afsluttes med et positivt resultat inden for et kort tidsru
-
det er også min opfattelse. Jeg er blot bange for konsekvenserne af at nogle ryger ud af euroen, eller bliver nødt til at gå på tvangsakkord
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind