Aktiesnakken — December 2010
-
tja?Et skud i tågen er bedre end ti skud i foden så sælg ikke skindet før bjørnen har skidt
-
potten er uden tvivl en aktie med potientale men den handel som sker styres af børssnakkesider med hyppe og kan virke letpåvirkelig?
-
derfor ingen større interesse fra min side da der findes andre meget mere spænnende biotekinvesteringer ;0)
-
Ja ,men det skal så bare lige gives lidt mere tid end mange mener!
-
biotek ER tålmodighed de hurtige trade er noget andet det er jo mere et spil!
-
skarpe hjerner som formår at klargøre ting holder sig fra politik da det meste ender i polemik!!
-
mon ikke en bruttomargin på en pilsner ligger mellem 60-70%?
-
jeg mener en gang vi fandt ud af at byg prisen udgjorde 5% af produktionsprisen...
-
iøvrigt: øjenviden beretning fra Huahin. Der er gang i økonomien hernede. den by er vokset fra nul og niks i 1995 til 200.000+ idag
-
asien er stedet
-
bilerne de kører hernede er isuzu....så det er altså de aktier vi skal købe
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind