Aktiesnakken — December 2010
-
men det ligner nok konkurs / pant/udlæg...
-
Den 14. december 2010 er Aktionæren ophørt som ejer af 1.500.000 aktier
med en pålydende værdi af DKK 10 (samlet nominelt DKK 15.000. -
så Nordicom indløser aktierne og finansierer
gennem salg af grunde? -
og endnu en meddelelse hvor der står at det er HFI (Ole Vagner) der har misligeholdt...
-
Kunne lige noget bankaftale blandt de 3aktionærer der er faldet på jorden?
-
der sker da vist ting og sager der!?
-
ja, se selv alle meddelelserne her: http://www.proinvestor.com/aktienyt
-
de meddelelser kunne ikke blive mere uklare... man remser en samling aktionærer op og fortsætter så med "aktionæren" som jo principielt set
-
kan være hvem som helst.
-
det lyder som uddrag af en aktionæroverenskomst
-
johnsen - det er en ei troll, der er sluppet igennem sikekrhedsnettet. Lad fare
-
skægt som han dukker op præcist som aka starter sin ferie...
-
Mads -
vi tror, vi har fået en troll her på sitet -
nu siger jeg noget, som jeg aldrig troede, at jeg ville - vi skal ikke gå ned på det niveau
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
