Aktiesnakken — December 2010
-
den smager gooooooooodt
-
jeg tror ikke helt at min kære moder fangede, hvad den egentlige julegave var...
-
Der er tale om at '87eren kommer på bordet i år - men den årgang er vist ikke på højde
-
taffelchips er BIG i Jylland
-
hvis du har premier cru fra bordeaux liggende, så må du næsten være klar over det
-
hvilken årgang var de chips jv?
-
chipsene er vist kun 3-5 år gamle (i dag)
-
jeg mener at han gav kr 500 for dem i sin tid
-
per flaske - og i året de kom ud. Ganske fornuftig investering
-
DR2 sendte en dokumentar sidste lørdag (10 dage siden) om Chateau Margaux. Den var rigtig god. Se den hvis den kommer på igen
-
før verden gik af lave - det var sgu tider. Man skulle have købt sig fattig i grunde ned til vandet
-
primeur versionen af 2009'eren kan fås hos Philipson til den nette pris af 9.995 - per flaske ved 12 stk...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind