Aktiesnakken — December 2010
-
altså 3 dage efter skriftlig henvendelse til formanden?
-
450mio til kurs 106 og så en "ung skør russer"... måske styret af aldo og ole a?... næppe attraktivt
-
så er skjærbæk for dum med at lægge sig ud med Carsten Koch.....
-
alt det er ok. Men det er ikke ok at handle på den viden
-
jeg skulle iøvrigt til at skrive at det var underligt at alle de historier ryger ud gennem jp og ikke berlingeren
-
indtil jeg ser at Morten johnsen er skredet fra berlingeren til jp/epn
-
sov godt drenge. drama i morgen.
-
det er fucked... men indtil videre skal vi jo så tro på journalistens udlægning af (dele af) de skrevne ord.
-
carsten koch udtaler sig jo ikke i artiklen.
-
Gmorgen igen en butik der ikke har styr på det mest basale http://finanswatch.dk/Finansnyt/Pengeinstitutter/Alm__Brand_Bank/article2268730.ece
-
gmorn olskar1 - ligner det ikke bare Fionia og Roskilde Bank om igen ??
-
fuldstændig enig - kender noget til historien om Fionia og det er fandme rystende
-
novo kommer under pres i usa http://epn.dk/brancher/medicin/article2269233.ece
-
godmorgen
-
novozymes insidersalg
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind