Aktiesnakken — December 2010
-
tilbuddet fremsendt 26. november og han køber op i mindst 2 dage efterfølgende
-
men bortset fra det, så svarer de tal man nævner til en nytegning på kurs 106
-
26 november det er 2 uger siden....han købte op først i sidste uge og sælger slut ugen
-
han køber da regnskabet er på bordet
-
og det har han så vist så kan jo selv lave matematikken at køb på 98 er allright salg på +116 også allright
-
hvornår er regnskabet på bordet?
-
mandag kl.11....derfor der var best.møde
-
og ifm. dette at de vel så nævner det "formøde" i artiklen
-
altså 3 dage efter skriftlig henvendelse til formanden?
-
450mio til kurs 106 og så en "ung skør russer"... måske styret af aldo og ole a?... næppe attraktivt
-
så er skjærbæk for dum med at lægge sig ud med Carsten Koch.....
-
alt det er ok. Men det er ikke ok at handle på den viden
-
jeg skulle iøvrigt til at skrive at det var underligt at alle de historier ryger ud gennem jp og ikke berlingeren
-
indtil jeg ser at Morten johnsen er skredet fra berlingeren til jp/epn
-
sov godt drenge. drama i morgen.
-
det er fucked... men indtil videre skal vi jo så tro på journalistens udlægning af (dele af) de skrevne ord.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind