Aktiesnakken — December 2010
-
går den så går den... synes at være mottoet mange steder i dansk erhvervsliv
-
og det af og til på en virkelig klam måde - skulle jeg hilse og sige. (host host...Telia...host host)
-
deres kundeservice og snigløberi er under al kritik.... men det kan jo være at alle teleselskaber er sådan.
-
"jeg vil ikke acceptere noget nu, men gerne se det på skrift først" betyder åbenbart "godt du accepterer så aftalen" og vi sender den aldrig
-
til dig.
-
dernæst kan man så bruge 30min i tlf. på at skælde dem hæder og ære fra førend de meget nødtvungent går med til at aftalen ikke var indgået.
-
hvorefter de INTET gør ved sagen.... og man ved et rent tilfælde opdager at de intet har gjort...eller endsige noteret om den anden samtale.
-
også min teori at der sidder nogle lidt for smarte telemkt. folk på provision
-
"jeg er på vej i konkurs" har jeg fundet som den mest effektive....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind