Aktiesnakken — December 2010
-
det er nu ikke fordi at jeg ikke tror på udviklingen i aktien for tror selv at der er stor potentiale indenfor de næste par år.
-
men jeg ser nu mere Exiqion som en gem væk aktie
-
eller tager jeg helt fejl
-
for selvom der er mange små nyheder, så er den blevet slået tilbage til kurs 8 næsten hver dag.
-
nej de er ved at få styr på det, kan de bare blive ved med omsætningen så skal vi ikke mange kvartaler hen før det ser meget interessant ud
-
jeg tænker mere på om der er nogne i aktien som enten trader den op eller om der er nogen som bare skal ud af den
-
det grundlæggende valueproposition Exiqon har, med at de ved bedre diagnostik kan spare sundhedssystemet for mange unødige behandlinger
-
kan blive et kæmpe forretningsområde som der nok vil være kæmpe fokus på de næste mange år. Det er næsten det eneste man taler om
-
hvordan man skal spare på de udgifter.
-
Der var lige et godt insiderkøb af formanden. Det virker altid betryggende. Både CEO og CFO gjorde et meget godt indtryk på vores investor
-
dag
-
ja det kan jeg forstå ville også gerne have været det, men desværre så befandt det sig jo i københavnstrup
-
aka i burde jo have 2 julefrokoster en i kbh og en i jylland ligesom jeres
biotur
-
Der kommer da jyder til julefrokosten i kbh..
-
Ja det ville være hyggeligt at have dig med. Men ligenu er der vist 50/50 jyder/kbh ´ere -
Nå jeg er smuttet..
-
Godnat!
-
ses K
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind