Aktiesnakken — December 2010
-
Her er lidt om diverse "standrad-modeller"
-
-
ellers spørg i debatten. Vi har efterhånden en del ta´ere der hænger rundt herinde
-
ikke ud over jeg har for lidt af det
-
aka - kender du noget til Exqion
-
jeg har den i kikkerten, hvorfor?
-
den ser spændende ud, jeg kunne godt lige tænke mig se den vende næste skarpe kvartal, uden en emission
-
je gkøbte for lidt tid siden en lille portion i den.. men syntes at lige så snart at kursne komme over 8,1 så bliver den slået tilbage, det
-
der skal selvfølgelig heller ikke så meget til efter ikke er ret omsættelig
-
jeg har stadig et burn på et par måske 3 kvartaler, så de skal holde jernkursen
-
fundamentalt kan de godt stå meget tæt på et gennembrud
-
masser af patenter, stigning i indtægter og relativt attraktivt prissat
-
det er nu ikke fordi at jeg ikke tror på udviklingen i aktien for tror selv at der er stor potentiale indenfor de næste par år.
-
men jeg ser nu mere Exiqion som en gem væk aktie
-
eller tager jeg helt fejl
-
for selvom der er mange små nyheder, så er den blevet slået tilbage til kurs 8 næsten hver dag.
-
nej de er ved at få styr på det, kan de bare blive ved med omsætningen så skal vi ikke mange kvartaler hen før det ser meget interessant ud
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind