De sælger ikke fordi de tror den falder, da de vil købe igen når der er mere om markedsindtrængningen
men nogle analyser er mere lødige end andre.... fallit suisse's analyse på genmab med kursmål 40 eller var det 60 med 25% discount rate
jeg foretrækker det noget mere korrekte Kreditfissen
på dcf'en...oveni en sandsynlighedsvægt på arzerra var "under lavmålet" i mine øjne og udtryk for at analytikere også er lemminge og ikke
Tror bare de ikke kan tåle at se en fortjenste på 50 %
så blir det jo helt galt når det blir 100%
det er så nok der de køber igen
så forklar lige den glade amatør, hvordan man på baggrund af de samme FA og regnskaber kan komme frem til SÅ forskellige kursmål
kig på deres forudsætninger for deres beregninger og vurder dem selv!!
ex .. torm .. alt lige fra 25 til 90 ! ?
hør nu .. jeg ER amatør .. hvis profferne er SÅ uenige . .hvordan skal jeg så kunne analysere bedre end deres højtbetalte korps ..
analyserne er som ligegyldige, det er op til den enkelte at forstaa og laese dem som man vil....... men at tro der er noget
manipulativt i dem er for langt ude
kender den ikke men tjek dog hvad Pareto har som forudsætninger for 90
MASHA .. haps .. dine tidlige forbehold overfor CHR .. hvad gik de på? og hvad tænker du nu
E-traderen som køber kan sagtens være ham som købte/solgte 300.000 stk for et lille stykke tid siden.
Han har ihvertfald samme aggressive stil.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind