Aktiesnakken — November 2010
-
mange tegnede alligevel http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10275929/Lifecycle:-Fortegningsemission-fuldtegnet
-
jeg synes faktisk det er overraskende mange der ikke blev udnyttet
-
Det er vel op omkring 15% det relle free flow aktier
-
det her har virket som en hård straf for dem som allerede havde aktierne. Mens dem der ikke havde har haft mulighed til at komme
-
fantastisk billigt ind
-
vi kan jo starte med at gå 10% ned I Århus http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10275939/AArhus-Elite-udbyder-46,6-mio.-aktier-i-fortegnin
-
Jeg har en fortjeneste på næsten 5 procent, kan jeg godt sælge lidt og lade nogle stå?
-
Hej Dingo, svært call. Hvis du tror på aktien så fortsætter du
-
Hvordan sælger jeg ?
-
Du går ind på porteføljen og trykker handl aktier, Derfra vælger du sælg
-
Okay tak ( :
-
prøv dig lidt frem i systemet. Det er ikke svært
-
alt i orden
-
Gobe, hvad siger din 6. sans om Nordkorea....skal vi ikke have nogle dage med uro?
-
eller er du ude efter blodtrykspillerne

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind