Aktiesnakken — November 2010
-
men middelklassen har det fantastisk på vejen ned
-
i er fandendbanke mig også nogle slyngler. En højt profileret erhvervssucces indenfor et af fremtidens vækstområder. Det skal vi nok få ned
-
med nakken!!!
-
Varnæs jeg er som altid 100% enig, men deres opfindsomhed udi udtrækning af det uungåelige kommer bag på mig.
-
der er jo unægteligt talent der. tænk nu hvis det blev brugt på noget, der skaber værdi for deres medmennesker
-
men lad os endelig tage endnu en runde med burka og 24 års regel, mens vi lyver beskæftigelsen op OG hvilket er den særlige hån for os i
-
tænk hvis det var patienterne og ikke lægerne, der var kunder i sundhedssystemet
-
tænk hvis det var borgeren og ikke den offentligt ansatte, der skulle serviceres i kommunerne
-
tænk hvis lovgiverne skulle lette administrationen i stedet for at skabe byrder
-
iværksætteri branchen...mens vi finder en rapport frem der siger Danmark er verdens bedste til iværksætteri
-
tænk hvis man skulle bevise et fremtidigt
bidrag til samfundet for en offentlige medarbejder hvert nytår`? -
åååhh ja - indvandringen. Den evige undskyldning for ikke at behandle de rigtige problemer
-
Det er absurd, men Danmark har åbenbart ikke noget til overs for os. For et at vi skal udslettes i dette erhversmæssige holocaust.
-
men vi skal samtidigt anerkende løgnen om at Danmark er verdens bedste iværksætter land.
-
Med andre ord. Fejlen er din!
-
Domstolene må da iøvrigt lige mande sig lidt op på den her afgift. Hvordan kan man masseudskrive en afgift med omvendt bevisbyrde?
-
I gamle dage hed det en skat
-
de kunne lige så godt kalde det et erhvervsbidrag - om det er et bidrag til eller fra erhverv, det må vi så diskutere...
-
Hrmunk, det var nok lige over i det polemiske overdrev.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind