Aktiesnakken — November 2010
-
jeg har noget helt andet papir, som jeg gerne vil sende til dem
-
der er ingen logik i det - ud over at holde liv i et absurd bureaukrati
-
hvordan kan vi få de offentlige ansatte over en bred kam til at slå storehjernen til?
-
hold nu kæft!!!
-
med rette autorisatikon kan jeg på 5 år reducere det offentliges forbrug med 40%
-
og få et bedre output ud af det
-
det er patetisk, hvad de får ud af vores penge
-
biop - jeg ville gerne give en thumbs up på dit indlæg, men det kan misforstås som accept af ordlyden...
-
affaldsbekendtgørelsen §101..... nu må galskaben da stoppe.... Det er sygt samfund.
-
men bare rolig. vores erhvervsvenlige regering arbejder intensivt for at minimere administrativt
besvær og fremme vækst -
biop, kommunen kunne iøvrigt have sendt besvarelsen per brev.... så ville de jo i sig selv berettige affaldsgebyret!

-
og de 10 betalinger er selvfølgelig i form af girokort, hvor man selv skal huske betalingsfristerne
-
det er helt sort - jeg fik også en restskatteregning på ca 1000 kr, som skulle betales over 10 afdrag...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind