Aktiesnakken — November 2010
-
nu er Norge ikke noget godt benchmark og slet ikke for PI
-
man kan desværre ikke føle systematisk eufori, hver eneste dag
-
Jeg er som dig Biop, ikke nervøs for dig eller Hegu, i den sammenhæng. Jeg er nervøs at der er nogle der bliver ansporet af den usunde
-
retorik og glemmer at læse de fundamental indlæg og overeksponerer sig i en illikvid aktie, med få aktionærer, med meget meget høj risiko
-
Og jeg vil altså helst have at alle tjene penge herinde og at man kan se hinanden i øjnene om kursen så hedder 4,8,12 eller 6 igen
-
Selvfølgelig med PI er stiftet for at undgå det hype/bash der foregår både på hegnar og EI
-
Ja biop. Min kritik går udelukkende på det der foregår systematisk i chatten
-
Jeg har absolut intet problem med at man tager afbalancerede højrisiko bets med en lille del af sin formue, hvis man sætter sig ind i casen
-
nej Hegu. Så kort kan det siges.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind