Det irske rentespænd er kraftigt udvidet, og Irland er under pres for snarligt at gøre brug af EUs redningsfond for at undgå at uroen sprede
sig yderligere. Risikoen er imidlertid, at finansmarkederne så blot vil fokusere på det næste svage led i rækken: Portugal. Banksektoren er
Irlands akilleshæl, men Irlands budgethistorik og vækstpotentiale er væsentligt bedre end Portugals.
-men det bliver også jul i år.
god morgen alle .. .. glemmer aldrig den dag .. hvor jeg hørte noget diffust om "noget mafia-agtigt" i TV .. lidt indifferent gik videre med
min kaffekop .. for pludselig at få en kold rislen ned at ryggen .. gå direkte til compen ... og skovle mine ges ud .. der selvfølgelig
allerede var begyndt at styrtdykke .. har IKKE rørt dem siden .. og påberåbt mig evnen til indlæring ..
JUL: også for dem. De slipper for at sidde i armod, nu hvor det off. træder til
men VESTAS .. jahh .. lille juble ..
Så er potteasylet erklæret morgenåbent ;o)
hehe, tager lige en tur ned til "Maren i kæret" for sidste info. Hygge sålænge
så må vi håbe der kommer lidt gang i potten i dag
nogen der ved, hvornår alken kommer ?
Ja lige lovlig sløv i går....
det er jo til grin med det firma
men hvem blir inde .. for slet ikke at tale om .. går ind igen .. nu vi nu ved, at der står en mafioso omme bagved og griner .. var da kun
@tdae . Nej egentligt ikke og 202 er vel forventeligt.
HH:
Inklusive særlige poster forventes et negativt resultat før skat på 270-290 mio. kr., skriver selskabet.
PAI skal da skynde sig nu inden værdierne forsvinder helt aka :=)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind