Aktiesnakken — November 2010
-
det er lige præcis det der er alfa
-
der er ikke mange der tror at Thea har bukserne på
-
jeg kan nemt tage fejl, men synes forklaringen virker plausibel
-
en licensaftale kunne måske ha bevirket at obligationsudstedelsen, og måske endda den forrige emissiion havde været unødvendig
-
men det er en billig pris, for at have eneretten
-
kommer an på om upfront var stor nok, men 2 cifret, er ikke nok
-
og abbott ville være udemærket som allieret, til det tunge træk, men ville altid foretrække en kombi af Siemens, Roche og Beckmann
-
vandman, ja.. men obligationerne kom jo i LDM stormvejr, klart ingen ville købe de sidste, når LDM borbarderer
-
ikke til poc, men 3 cifter til heterogen, ellers ville jeg foretrække at undlade licens
-
der er lang tid til d. 24 Nov, da jeg var barn troede jeg også altid at jeg fik alt det jeg ønskede mig til jul:-)
-
ja.. godt spørgsmål, har de omkring 15 millioner
-
det er jeg ret sikker på
-
var det ikke tæt på 20 millioner, umiddelbart efter obligationerne?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind