Aktiesnakken — November 2010
-
er de ikke flotte??
-
ha ha... igår aftes, var vi ude hos nogle venner, da vi så skulle hjem, gik jeg lige ud for at starte bilen
-
vi havde jo 3 børn, og mens den blev varm, gav jeg ungrne tøj på, da vi så kommer ud, så er bilen væk
-
jeg går ind til værten, og siger det, og spørger om de kan køre os hjem, mens jeg vrøvler noget med "#¤¤#%¤# og politi
-
så står den idiot og vifter med mine nøgler, og han har kørt bilen lige om bag hækken
-
jæp.. det er sgu god humor, men jeg skylder ham hvis en.. jeg er meeeget god til den leg
-
jeg overvejer at score en hattrich, hvis ikke vi må bruge chatten, så kan vi spamme debatten:-)
-
men først lige noget med pøser og sodavand, så skal jeg hvis ha skrvet et par linier
-
pølser
-
nå, er du også i den kø hvor man absolut skal udgive en bog om sig selv?
-
Tjek lige forbryderbilledet http://www.proinvestor.com/boards/35889/Taget-godt-og-grundigt-i-roeven#35950
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind