Aktiesnakken — November 2010
-
jeg vil investere for nu, og så 50% bagefter data
-
HVIS nu PTCL data helt misser det primære endpoint så taler vi 50.75% ned på 2 min
-
og så er det surt lige at have smidt det fulde beløb ind
-
men hvis stilen fra Q 2 holdes, overgår de vel forventningerne?
-
Modsat er det selvfølgelig sjovt hvis man ret hurtigt tjener 100+%
-
Men en hver investeringer handler først og fremmest om at beskytte det man allerede har
-
Selve Q3 regnskabet betyder vel som sådan ikke noget. Det er PTCL og CUP data vi afventer
-
som også lander d. 18?
-
nej vi ved ikke dato for de 2 set resultater
-
nu siger de at NE har indgået en giga-fratrædelsesaftale med brændstrup. Vist nok 18mio kr hvis ellers jeg hørte rigtigt i radion.
-
skulle være indgået om morgenen hvor han selv sagde op.... hvad fanden har NE gang i?
-
jo, den er god nok http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2010/11/11/11234241.htm
-
hey coller. Du forstyrre vel ikke midt i en topo debat

-
nu har der jo været stille i 2min
-
det er da helt ude i hampen at lave sådan en aftale lige inden de begge træder tilbage
-
NE formår da rigtigt at få sværtet sit navn til her i slutkampen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind