Aktiesnakken — November 2010
-
og så går det nok over af sig selv:-) så pt. render vi til ultralyd hver 2. måned tror jeg, det er hvis i væsentlig bedring
-
tak
-
men i Q3 kommer der jo ikke noget med salg af The Ngal test, så tallene er ikke særligt interessante, -det interessante er
-
at de melder ud om investormøde dagen efter regnskab, så jeg forventer at der er rigtig mange oplysninger der skal fordøjes og forklares,
-
og deraf investormødet, de har jo vidst med prælanceringen inden de kaldte til møde
-
nej... så hellere mig selv, bliver så ked af det når ungerne har det skidt
-
arbejder med en, hans datter er måske hyper mobil, og hun er kun ½ år, hun skal muligvis i stræk i 3-4 måneder, og bagefter i gips i 6 måned
-
måneder, for at knoglerne kan dannemere brusk på leddene
-
God aften!
-
ja.. fy for py...
-
Jeg har netop været gennem dagens tråde om TopoTarget. Hvad i alverden er det for et amatørforetagende. PI kan I ikke overtale virksomheden
-
til et investormøde? Der vil garanteret være en del spørgsmål at stille virksomheden. Jeg ville personligt høre, om den har en IR-enhed, og
-
om der foreligger en egentlig IR-strategi...
-
Og jeg har ingen aktier i TopoTarget!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind