Aktiesnakken — November 2010
-
spgm er hvor mange der har solgt ud og venter på at komme ind igen...
-
men med ca 15-20mio aktier i free float, burde der vel stadig være et pænt 2-cifret mio antal t-retter der kan ryge ud
-
så efter at have tænkt 2 gange kunne jeg godt finde på at rykke mit fedtebud lidt op. Der kan jo muligvis godt gå lidt spekulation i t-rette
-
Moderaktien falder altså når de nye bliver frigivet?
-
nu er forholdet ikke så skævt som i eksempelvis amagerbanken, men ja det gør den nok, hvis vi fortsætter sådan her t-perioden ud.
-
der er handlet 400.000 nogle må jo købe dem, hvorfor venter de så
ikke? -
valueguy det er kopier der har taget oms da advagraf IKKE er på marekdet i US
-
HVIS det lykkes LCP at overbevise flere nye større investorer om de er et godt selskab så skal der købes op af T-retterne
-
og det vil potentielt kunne få dem til at stige en del.
-
advagraf er som sagt slet ikke godkendt i US og Astellas forøsger det heller ikke
-
så nej det er prograf kopierne i US der vil være den primære konkurrent
-
advagraf er godkendt i EU men det er lidt tid siden jeg har fulgt op på salget
-
det har jeg spurgt om men ingen kan svare
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind