Aktiesnakken — November 2010
-
Et stort jordareal i København til brug for boligbebyggelse,
afhændes i denne uge til den dobbelte værdi i forhold til den værdi,
som Finanstilsynet vurderer et sådant jordstykke til. Banken har pant
i jordstykket. -
anmik jeg oplevede kun at være logget ud da jeg startede op i dag. Ellers ikke noget?
-
tilgangen mht. afvikling er på sin vis fornuftig nok, MEN det kræver jo at man har kapital til at stå det igennem....med de urealiserede tab
-
der måtte være undervejs.
-
Korrekt Coller, men det ser han jo bort fra. Det lyder som om at det er "gratis" og risikofrit at ligge med dem..
-
Det svarer til at have købt ges i 120 for lånte penge og så sige, når det bliver bedre tider sælger jeg bare igen.. Men hvad med
-
forrentningen i mellemtiden
-
og det er vel det der basalt set er amagers problem... de har ikke haft nok kapital til at modstå en korrekt værdiansættelse af aktiverne i
-
krise/desperadotider... og det har de så (med held indtil videre) kæmpet imod med alle midler.
-
Enig!
-
Ja, det kan man jo frygte til en hvis grad, men der er jo også blevet nedskrevet på en del engagementer efterhånden..
-
En fra maskinrummet..
-
anmik det er en af de hårde kodedrenge
-
Aka's højre hånd

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind