vandmand pas nu på...du har haft et lucky punch med genmab.... hvorfor risikere det hele en gang mere?
lyder fornuftigt..du er en mand med begge ben plantet solidt...direkte op i luften..
og ikke blot "nøjes" med 50 eller 80% i bioporto..... selvom det stadig er en alt for høj vægtning i mine øjne.
det er osse den slags jeg kæmper lidt med når jeg sælger ind imellem, coller..men har taget beslutningen at holde over aftale
håber sq osse snart den kommer...
diversifikation x 3 , ikk?
jeg kan simpelthen ikke se hvad der kan gå galt....på den korte bane
de har patentet..de har testen færdig...kun et spørgsmål om kort tid før lancering/aftaler om levering etc.
lad os da tage den snak..nu har vi haft så mange om blue-sky. Hvad kan gå galt på den korte bane?
på den længere bane kan de tabe patentet..men tidligst om 3-4 år når der kommer en afgørelse om indsigelser
måske..men det vil blive så rigeligt opvejet af lancering alene, tror jeg
Det var ikke den store debat om Genmabs regnskab synes jeg....
nææ..undrer osse mig, munk.
hvis du kan redde liv med en 50,- krs test så tror jeg ikke der skal mange dødsfald til på den konto før der rejser sig et ramaskrig hvis du
undlader at teste for at spare 50,- kr..og folk dør.
jeg kan simpelthen ikke få øje på risikoen mere..på den korte bane
Synes at at kassebeholdningen ser fin ud med 1694 mio. Men undrer mig voldsomt at man med 1694+56 fra Lundbeck aftalen kun forventer kassebe
holdning på 1500 mio til nytår
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind