Aktiesnakken — November 2010
-
ahh ok aka. Der er som sådan ikke noget "nyt" i den kommentar som ikke var forventet
-
det gør spring altid, lex kirkegaard
-
Det var skidt hvis der IKKE var big pharma selskaber der var i gang med DD
-
jeg synes bare due dilligence lyder tæt på....
-
så det partner forhandlingerne går sin stille gang
-
DD for et medicinal stof tager laaaaaang tid. Det er hvor de skal gennem gå 10.000+ siders data og drage deres egne konklussioner
-
og først derefter begynder en reel fohandling
-
jeg vil bare heller være i due dilligence fasen end i interesseret fasen....
-
så når der stadig er interesserede potentielle partners der endnu ikke er begyndt på DD
-
så lægger en mulig aftale stadig nogle mdr ude i fremtiden
-
selvfølgelig. Det er da et positivt skridt at de beder om mere end blot de få siders non confidential data selskaberne
-
starter ud med at få
-
Men processen er ret lang når vi taler sådan aftaler
-
rimeligt alvorligt insiderkøb i chr. hansen http://www.proinvestor.com/aktienyt/514552/Indberetning-af-ledende-medarbejderes-transaktioner-m
-
hvad laver de? de har jo hele formuen bundet op i chr.hansen alelrede.
-
ja! jeg troede også de ville sælge mere end de ville købe...men det er nok ikke så ringe og regnskabet var jo godt
-
ja, men har man for 100-200mio kr (mere eller mindre locked up) giver det ingen mening at købe for 1mio mere.
-
af en vel trods alt sparsom likviditet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind