Aktiesnakken — November 2010
-
Ang. LCP så talte jeg med banken (Jyske) de anbefalede mig at vente og se om ikke moderaktien blev så billig at det ikke kunne betale sig at
-
bøvle sig med t-retter hvor der så også komomkostninger på
-
Det er faneme lidt af en melding fra jyske når t-retten idag trades 20% under moderaktien
-
delta det koster IKKE noget for dig at konvertre t retter til rigtige LCP aktier
-
Så forstår ikke hvad de mener med det
-
Jeg tror de opjusterer omsætningen pga. Arzerra og lundbeck så der bør ligge 100 mill der på omsætningen
-
Genmab A/S Investor Nyheder Adskillige ofatumumab og daratumumab abstracts vil blive præsenteret på ASH
-
Hvad med Bavarian, også non event?
-
vedr. GEN så tror jeg også at vi bliver positivt overrasket
-
hej rune. Så du havde været i kontakt med genmab i weekenden. Var det til en investor præsentation?
-
nej kun personligt
-
ok. Var der elelrs noget interessant på tapetet?
-
jeg fik desværre ikke noget at vide omkring zalummab
-
-
talte I PI ?

-
Så kører de daratumumab i stilling til partnering
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind