Aktiesnakken — November 2010
-
nej og dem der tror at Jan har solgt varen til de institutionelle. Think Again. De har ihvertfald ikke kunne få nogle af deres kunder til at
-
bide på
-
biggest smallest site nok nærmere
-
nej - den volumen bliver mindre og mindre.
-
haha - finanstilsynet holder øje med os. Så vil jeg lige tage handskerne af. FUCK JER!
-
johnsen, prøv at kig i historikken fra igår. Jeg orker ikke at åbne den igen. Men jeg er enig med dig
-
Johnsen jeg har været i klammeri med stærke bioporto skribenter hele weekenden. Jeg tror jeg mangler lidt opbakning p.t.
-
Jeg frygtede så meget. Men vi går ingensteder Johnsen.
-
jeg er på job og forsøger at indhente fredagen. Og tror jeg vil hvile lidt på successen. Men kedelig melding Johnsen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind