Aktiesnakken — November 2010
-
I siger bare til hvis I vil have mere fakta hetz drenge
-
glem fakta, intet er umuligt for de der bærer viljen i hjertet..
-
Lad os så æde 7,75 kr. Jeg har taget min part i dag!
-
dig der købte de sidste i 7,7
-
exiqon 10% op, fortjent
-
har lige bedt ham om om at stoppe hans hype bashing på EI, når han har aktien, er alting godt, og når han skal ind, finder han på alverdens
-
OK - Hvor mange har han tilbage? Kan du ikke tage sidste portion...Jeg har fået min ration i dag!
-
Thure, prøv at spørge Troldmanden
-
Jeg synes det virker så usundt med al den snak om bioporto og træsko. Den får for meget playtime i min bog
-
eller.. hvad siger matematikken i LCP, er der ikke gevinst ned til 1,20, eller hvordan for de "gamle"
-
køb eller sælg den og så vent dog på en nyhed eller et eller andet nyt
-
Overhovedet ikke Hegu. Du er helt blind.
-
Og Genmab har altså også været en betydelig større aktie, med mange flere aktionærer inklusiv institutionelle
-
kan godt være Aka, men så spørg en investor der ikke kender nogle af selskaberne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind