hvaaaa .. er bio-p og exiq for den sags skyld med .. gået helt i stå ? .. de "udenlandske" er de gået til forkost ..
anmik, hvis du vidste hvor meget jeg efterhånden har vist hende..... ;o)
Ja man skulle næsten tro der var hendelsstop i øjeblikket.... bum bum bum...
nu kan jeg jo se billedet af dig kim .. så jeg er helt med på, at der må være en del ..
manipulation kære anmik ( og faktisk fruen som har kreeret det billede )
måske for at holde mig væk fra andre fruentimmer
man skal jo heller ikke gå og "fedte" mig sig selv .. vel .. hellere gi´ den gas .. vi ved ikke om vi får chancen igen ..
Nå men det ser desværre ud til at GSI kun må købe op til kurs 9
HUN må være vild med dig !! .. ss
Man skal helst tro det er sidste gang hver gang det så sker
Nå men nu er folk ihvertfald tilbage fra frokost og skal til at handle potteaktier igen
Ellers var hun vel ikke blevet i snart 30 år anmik ;o) Penge har jeg jo ikke nogen af, hehe
Nu har GSI købt præcis 80 K, så må vi se om de vil have flere end dem
men så er det jo super .. at hun sikkert kan klare sig selv og blir` HELT FRIVILLIGT .. ss
haha, det nok gælden som binder sammen....
tænk .. der havde jeg engang en professor der altid sagde .. SS** .. arhh .. jeg tar for givet at der er et gran andet også ..
din lune (host - host) eksempelvis ..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind