Aktiesnakken — November 2010
-
vi rører aldrig ved plusset. Det er helligt
-
der kommer aldrig andre ikoner ud for vores navne. ALDRIG
-
bare vent, det skal være min personlige kamp at flytte snakken herover i loungen, så "den anden" chat bliver dræbende uinteressant
-
jeg er også glad.. jeg er faktisk rigtig rigtig glad
-
der skal være plads til flere
-
Har I set denne...mes qu´n product http://www.proinvestor.com/medlem/plus
-
har dyb respekt for den måde du kan lave videoer på, har sat og leget med det, og opgivet igen
-
det er ikke min fineste kunst, men tak.
-
men egentligt meget smart at få penge for at annoncere reklamer, for dernæst at få penge for at fjerne dem igen..
-
og nogen speaker pris bliver det ikke til, men tilgengæld skriver jeg mine egne taler

-
det burde sgu da være en sag for bagmandspolitiet
-
hvad program laver du videoer med?
-
ja...det tænkte jeg nok biop! og helt enig
-
jeg ved godt I hader at høre det men efter vi fik chat reklame er indlæggene eksploderet det er bizarro world
-
Ja det er det jeg vil.
-
hvad program bruger du til video aka?
-
vi slog rekord igen i mandags. Det er insane
-
Til introen bruger jeg mit hammer-mejsel program Keynote. Til at fange skærmbilleder et program der hedder screen flow
-
nej jeg kan heller ikke lige forstå det
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind