Aktiesnakken — November 2010
-
I må hygge jer - fortsat god nat, og godnat.
-
haløjsa stbr.... kan du ikke åbne alle 4 "vinduer" på en gang eller mener du vitterligt via ét tryk??
-
For her kan jeg godt åbne alle 4vinduer en efter en og så hve dem alle kørende siden af min primære browser
-
jep præcis. Det er muligt at havve alle fire vinduer åbne på én gang som pop ud "løsrevet"
-
mens det kun er mjuligt at have et vindue åben ad gangen af den gammel kendte måde
-
Men med mindre jeg ikke har lært aka at kende endnu så lancere han en video en af dagene
en af de -
nærmeste dage
-
så man kan se hvad det nye systemt præcis kan gøre for en
-
Som jeg ser det er det ret bane brydene at man på den måde konstant kan være 110% opdate på hvad deer sker med kurserne og nyhederne mens
-
man arbejder med nogelt helt andet
-
det er jo pludselig muligt at udføre sit normale arbejde mens man følger med i hvad der sker
-
selv et unikum stbr bliver sikkert hooked at det

-
kender jeg dig ret så køre du sikkert også det request igennem stbr

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind