Anders Nellemose - sagde at de tror på asien kort - rusland på sigt.. børsen havde omskrevet det han mente
Han synes ikke at forstå at modsat Irerne så bar Spanien kanon-stærke banker og et folk der virkeligt kan spænde livremmen i når man skal
så med mindre LatinAmerika er på vej i hullet så vil jeg æde mine kartofler på at Spanien ikke er i problemer og mon ikke nogle snart tager
fat i hvordan Dr Doom bruger sine egne udmeldinger til at spekulere i markedet? Tror en eneste at Tyskland og Frankrig vil acceptere et
angreb på spansk økonomi - nope - og nu har doomen som en ny Soros haft held med Græk og Irl - men nu er heldet brugt op
Om ni timer vil jeg tage flyveren til Thailand, og sørge for at ihvertfald Thailand ikke kommer i problemer
er du blevet udlandsdansker munk?
Er han så heldig
Old enough to know better, young enough to give a fuck
bare det ikke er pigerne du er efter
Selvfølgelig er det det. Hvad anser du mig for
HVIS jeg helt selv kunne bestemme ville jeg bestemt gerne udstationeres i Thailand næste gang - desværre står der XXXX andre der har samme
ide - og bedre forbindelser
HrMunk - er De en gammel libertiner der kan genkende Birte fra Husum på bare at få nævnt nogle tal?
Har lidt samme problem. Har søgt en EU mission, men tror stillingerne er solgt på forhånd til vennerne
Bibi Jensen, Husum
hvilken og via CAST27 eller?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind