Du skal lære, at læse diagonalt...
Aka - igen kan jeg ikke via "debat" i bunden klikke og derefter få indlægget frem. Så man SKAL altså den anden vej via toppen af siden?
Hvorfor så have lagt det som hyperlink når man skal det andet alligevel?
Morgen drenge. God artikle i Berlingske Erhverv om alle de rigmænd som har tabt penge på biotek.
hej masha, man kan godt gå til debatten via bunden som plus. Så jeg er ikke sikker på hvad det er du gerne vil som vi (måske) ikke kan
Stof til eftertanke.
Trykker på debat. Får den op i vinduet. Klikker på hyperlinket for at få teksten ud i det store område. Nogle gange virker det -
andre ikke
Så du den her: Vil købe 200.000 ton affald for 90€ per ton...! Her i Tyrkiet er jeg sikker på de ku få det helt gratis!
OG - der må altså virkeligt være penge i affald. Hvilke er de største i affalndshåndtering? Investeringsmulighed?
ja, er det ikke bare så fedt! at affald som mafiaen ikke vil bære ud, nu er penge værd!
jeg håber vi kan bruge grupperne til at oprette temaer som dette og så bare nørde researche....
fatter fortsat ikke at de ligefrem vil betale for det. Kom dog til Tyrkiet for søren. Her pumper EU penge ud i oprensning af søer der er
blevet brugt til at dumpe affald i og man finder hele tiden nye "opståede" affaldsområder af enorm størrelse
som ingen ved hvordan er startet eller hvornår men god ide med grupperne.
det er derfor vi elsker kapitalisme, et eller andet sted er der nogen der har en ligning hvor dit affald er guld værd
Rejsepenge får flygtninge ud af landet
skirver Politiken. 118000 per person. Så en familie skal se at få lavet en masse børn -
for en familie med 7 børn får altså en million for at tage hjem til Kosovo? Det er jo det glade vanvid. Du kan leve resten af livet der for
det beløb - hvem har dog opfundet det projekt? Og synes danskerne mon det er i orden at en flygtning blir rig på at flygte?
mener det er en df ting, og jeg tror ligningen desværre går op
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind