Aktiesnakken — November 2010
-
aaarh - de frygtede australske murer
-
hvad dælen er der nu i vejen med polakkerne? produktivitet, kvalitet og omkostningseffektivitet -Jeg svarede vist lige på mit eget spørgsmål
-
de startede jo meget godt med at forlange multimedie, iværksætter og pensionsrøveriet stoppet
-
jeg så lige Per er Stiv af Øller vil have et landsting nu - som om de ikke er lidt for produktive allerede. Burde man ikke gå den anden vej.
-
Skære folketinget ned til 39 pladser og fjerne 75% af embedsapparatet. Så kunne vi måske få lovgivning vi kan bruge til ngoet
-
det bedste i det gamle landsting var det der krav med, at man skulle have en vis indkomst, før man kunne stemme!!!
-
30 min? Det kan ordnes på en enkelt sætning
-
Som rederen sagde: der er ikke noget så effektivt som en afdeling med 20% underbemanding
-
check DR2 lige nu LA tørrer gulv med Venstre
-
Søren Pind er lige nu gulvklud
-
Er der ikke en der kan stoppe den ulige
kamp - boksere bliver i det mindste talt ud -
Mon ikke Peter Foss lige tog en beslutning om at udflage endnu mere under den diskussion?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind