Aktiesnakken — November 2010
-
jeg fatter ikke den går op på det her. Det er jo en meget større emission end hvad jeg har ventet.
-
det er sandsynligvis ikke nok med en emission som jeg hører det
-
ja men de er vist tilbage til den gamle mislykkedes strategi. Rejse en masse penge og udvikle parker uden cashflow!
-
hvem vil investere i den ligning?
-
jeg har svært ved at forstå det lige nu, fordi selskabet selv siger de går i plus i 2011.
-
hvorfor vil man så ud og rejse penge i et negativt markedet?
-
skal de iøvrigt ikke overflyttes til observationslisten?
-
hvis man lyttede forsigtig efter, selvom jeg ikke er sikker på Høsts kommunikative evner, så siger han italienerne ikke er interesseret i at
-
TDC - 210mio aktier til 47-56 interval. 31mio green shoe
-
blive meget store ejere...det kan jo ikke ske i en begrænset emission. Så det jeg hører er en lille nu, en stor senere.
-
Opjustering fra Roblon
-
roblon...gode gamle....så er der gang i kablerne?
-
Aktien, jeg tror det jeg skriver er at man skal være forsigtig og afvente.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind