Aktiesnakken — November 2010
-
PI skal være med....!
-
ikke mindst takket være PI teamet
s fremragende arbejde -
Vi er kun begyndt....
-
nu har jeg ikke lyst til at holde ferie. I øvrigt kom Fill jo ideen med PI mail
kan i Huske det -
den slagter er sku ikke tabt bag en vogn
-
jeg hører allerede retail trænere tale om hvad de kan gøre med iPads ude i butikkerne til træning og operations i butikkerne
-
de bliver helt våde i bukserne
-
Get the party started, aka..
-
præcis varnæs! du tænker som jeg
-
Jo Biop...Vi laver nok en Powerbar version 2. Men vi har lidt halv travlt med grupper og aftaler p.t.
-
2011 bliver bare så godt et år for PI
-
ja det er irriterende. enig
-
Tak for i aften... Ser frem til en god debat igen i morgen..Godnat!
-
godnat Kristensen
-
Gnat Kristensen
-
kan i huske billy crystal filmen city slickers med ham cowboyen. hed han ikke curly?
-
jo
-
Da han skulle sætte en fræk fyr på plads kom han med den udødelige kommentar:
-
"I crap bigger than you!"
-
Jeg når ikke ud på grusbakken, men jeg sender crewet!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind