Aktiesnakken — November 2010
-
Jeg skal ned og fejre jul hos min mor, så I kan godt slappe helt af!
-
Varnæs, det er så spændende og når jeg ser 3 år frem, så ser jeg noget helt andet!
-
Alle får jo forresten en @facebook.com email snart...
-
Så der er lagt op til hård konkurrence...
-
Nemt at tjekke mail nu da man alligevel er derinde..
-
Tror hurtigt de kan tage en fin markedsandel.
-
det er helt sikkert - der kommer til at ske så meget omkring kommunikation og information, så man bliver helt svedt
-
bare den måde vi kommunikerer på herinde ændrer sig fra uge til uge
-
Vi skal være med. Jeg er så klar!!!
-
PI skal være med....!
-
ikke mindst takket være PI teamet
s fremragende arbejde -
Vi er kun begyndt....
-
nu har jeg ikke lyst til at holde ferie. I øvrigt kom Fill jo ideen med PI mail
kan i Huske det -
den slagter er sku ikke tabt bag en vogn
-
jeg hører allerede retail trænere tale om hvad de kan gøre med iPads ude i butikkerne til træning og operations i butikkerne
-
de bliver helt våde i bukserne
-
Get the party started, aka..
-
præcis varnæs! du tænker som jeg
-
Jo Biop...Vi laver nok en Powerbar version 2. Men vi har lidt halv travlt med grupper og aftaler p.t.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind