Aktiesnakken — November 2010
-
men tilbage til det seriøse, så fik vi meget lidt ud af at reklamere på facebook. Så vi ligger skævt på den målgruppe åbenbart
-
jeg tror linkedin er det helt rigtige, men bliver sku spændende at se. Youtube synes jeg har været godt.
-
Ja karbold. Det site er vist 5 mia dollar værd idag!
-
jeg har heller ikke de store forhåbninger til facebook - deres værktøj ser ellers rigtig godt ud. Men som du siger, så er det nok målgruppen
-
der halt på facebook. Linkedin er en helt anden fisk - og folk bruger den på en anden måde.
-
men vi kan blive meget bedre til markedsføring, vi er vokset gennem munden!
-
de kloge siger også, at vores kommunikationsform med email snart er en saga blot. Det bliver meget mere socialt netværk, der tager over
-
Ja Hrmunk OG en hel måned!
-
facebook har mange facinerende features, men jeg tror ikke at business tør give dem adgang til følsomme data
-
Jeg skal ned og fejre jul hos min mor, så I kan godt slappe helt af!
-
Varnæs, det er så spændende og når jeg ser 3 år frem, så ser jeg noget helt andet!
-
Alle får jo forresten en @facebook.com email snart...
-
Så der er lagt op til hård konkurrence...
-
Nemt at tjekke mail nu da man alligevel er derinde..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
