Aktiesnakken — November 2010
-
arbejde er det fedeste....
-
jeg glæder mig sku til at se hvor meget linkedin kan give os
-
facebook var ikke pengene værd
-
de har allerede et sted for aktier

-
Jeg er blevet PÅLAGT at bruge flere penge af bestyrelsen idag LOL!!!
-
Et site hvor man kan netværke
-
karbold, ja! linkedin.com
-
ja det er et professionelt netværk. et slags karriere site
-
så kører annoncerne! Lad os så få flere kunder i butikken

-
det tror da pokker - der var ikke engang basser til det møde!
-
aka - det vil jeg meget gerne høre om. Kan vi evt finde ud af noget med et glas rødvin og noget sparring omkring markedsføring over sociale
-
der var mælk til kaffen!!! som jeg havde stjålet fra medarbejderne!
-
medier. Jeg har gjort mig en mængde tanker ifm min virkosmhed, men det handler mere om understøttelse af en personlig b2b salgsproces på ret
-
Varnæs, Jeg besvimer! Hvormange gange har jeg inviteret!
-
højt niveau
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind