Aktiesnakken — November 2010
-
er det den lokale bar?
-
ja, hvis ikke pi skulle kunne koeres vi thailand, saa er internettet jo omsonst.
-
via
-
jeg er nu ret nervøs for at tage væk. Mest for at det skal køre bedre når jeg er væk. Det ville være trist!
-
du skal ikke være urolig. Om 10 år sidder vi på den samme bar i thailand og chatter på PI
-
aka - så må du få lavet en aftale vedr. statslån snart....det er ret populært og der er stor efterspørgsel
-
du er som sædvanlig trendsætteren
-
det håber jeg. Af hjertet holder jeg meget af PI. fordi det er så emotionelt for så mange. I like!
-
aka, pas på med det emotionelle i thailand.
-
hvad er aftens news på korea krigen?
-
så længe han holder det emotionelle pakket godt ind - og ikke for dyrt, så skal det nok gå
-
han skal jo nødig "klatte" pengene væk...
-
nope, det er rekreation. Min mor har købt et hus dernede. Og det ser virkeligt godt ud på billeder
-
Jeg er mere til eksport end import som menneske
-
det afhænger måske også af definitionen på import....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind