Aktiesnakken — November 2010
-
nå, vil hoppe i kassen, kan i hygge jer..
-
aften pliiing
-
dinnnng
-
nogen frække m/k på linien?
-
oh no
-
du er ikke fræk?
-
oh yes...
-
lidt er man jo altid...
-
han er da en af de frække...
-
jeg kan se at coller for en gang skyld har været lidt seriøs....er det rønje brødrene der er blevet lidt likvide
-
han er altid frisk på en omgang gensidig bdsm - du skal blot sige det magiske ord først
-
måske, men på den anden side er der intet der er så ophidsende som BBR-meddelelser... det tror jeg JV er med på også.
-
gæt engang - aktien kunne gøre sig fortjent til en chat for sig selv...
-
(bioporto eller genmab... begge ord virker vist)
-
coller - det er sgu go' research, du har lavet der
-
hold da op hvor har I skrevet meget mens jeg har holdt efterspørgslen oppe på Cremant i København
-
tak tak.... både til JV... og BOB

-
Jeg har lavet en god deal idag til de af PI´s brugere der har realkreditlån....mere følger efter ferien

-
PI er helt igennem POWER!
-
Hvilket vi så ikke kan sige om H+H, LCP eller Genmab
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind