Aktiesnakken — November 2010
-
ja, de faar saa ogsaa et tillykke. det var lidt paa tide med dem ogsaa.
-
jeg skiftede fra fls til vestas omtrent paa det vaerst taenkelige tidspunkt...
-
min logik siger mig at de har faaet 1600 mwh ordrer, men ikke ubetungede. det er megakoe og burde beloennes af markedet
-
uanset stavefejl
-
præcist masha. Og det viser de er under pres fra omverden. Det viste sidste uges Vestas præsentation forøvrigt også
-
uha, men det er for egen risiko. jeg har jo anbefalet dem i kurs 60 ogsaa... regnskabet er til en god kurs.
-
nu, eller nu, kan de ikke falde mere...evig optimist
-
de skal jo informere hvis det har betydning
-
og det har det vel, uanset at de ogsaa informerer om ordrer over 500 mio udover
-
saa det er naesten mere gode nyheder at de har denne nyhed
-
AT de skasl KUN meddele markedet om det hvis der er tale om ubetingede ordre. Disse mulige ordre er endnu kun fugle på taget
-
Hvis de skulle melde om om fortrukne leverandør hver gang der er et projekt over f.eks 100mw så kunne de ikke
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
saa maa vi se