Aktiesnakken — November 2010
-
burde de ikke stoppe op og finde ud af, hvad de egentlig gerne vil opnå helt overordnet
? -
Det er et klasseforslag. Intet siger hjem kære hjem mere end "Du har stuearrest"
-
ingen må komme ind - ingen må komme ud.
-
hvad er det lige, vi prøver at opnå?
-
der er en psykologisk kontrakt mellem borger og samfund - vi betaler skatte, og vi får nogle serviceydelser den anden vej. Et frit samfund
-
binder sgu ikke sine borgere på den måde. Men det er måske det, vi prøver at opnå?
-
jeg missede vist den folkeafstemning, hvor vi bestemte, at vi nu ikke længere var frie borgere. Sneg de den ind under arvefølgeafstemningen?
-
npo...så synes jeg vi skal gøre uddannelse til en betalingsydelse. Jeg går ind for det åbne samfund
-
Det er en grotesk idé for at redde Danmark fra et dårligt valueproposition til sine borgere
-
ok npo - hvordan fungerer marginalskatten i Singapore?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind