Aktiesnakken — November 2010
-
Rune det er nok nærmere en ticker på HH du skal bruge.
-
Tror ikke Xella stiger det store hvis de overtager HH, tvært imod..
-
Men hvis de byder +67,5 så er prisen også attraktiv pt..
-
det kan der være noget omkring
-
det må være gældsovertagelsen der har været temaet i den overtagelse. Jeg tror ikke 75-100 mill vil skille dem af
-
Nå sengtid...
-
Godnat
-
det er et meget langt slagsmål, der er foregået i et årti, det afgøres ikke af et slag. Godnat kristensen
-
fedt bank indlæg Kristen! Klasse
-
AKA- nu hvor H+H indstillede alle købstilbud i sidste uge hvorfor tror du nu at lige i denne uge at H+H hvor den skal stige kraftigt igen?
-
H+H afbrød forhandlingerne. Og Xella skylder jo så lige en bemærkning om de så ikke vil byde videre
-
Så det er kun hvis der kommer et bud at H+H stiger, ellers falder den
-
det var nu mere fordi at du skrev i denne uge
-
jeg vil ikke tro at de gider at have corporate finance drengene fra danske bank ansat alt for længe
-
ja masha jeg tror nu at toppen godt kan være 75...men det er rigtigt det er ikke så sjovt hvis de ikke komme til biddet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
put your odds :)we are au milieu lige nu