Aktiesnakken — November 2010
-
Det er ret synd for Erik Damgaard i den sammenhæng og de har virkeligt flået ham
-
Det der er foregået i GES er jo helt utroligt.
-
Var det kontant emission i 90? eller 75?? baseret på en række tvivlsomme projektindsalg fra selvsamme gruppe mennesker.
-
men allright dette bliver jo nok rullet op en dag.
-
det kan jeg jo håbe at jeg får lov til at prøve

-
det eneste der er fremtid i er at få investeret i noget value. og så købe sig en stor skuffe
-
gider ikke bruge min tid til at være bitter over at folk vil bedrages.
-
alternativt kan man flytte til Norge. Det har flere penge end Gud
-
og mere fællesskab end de kristne

-
HAHAHA - du tager lige og tvister den der, nohope!
-
det er dælme
god humor -
hahaha
-
det er ingen sørgelig samtale, som nohope ikke kan gøre mere håbløs. Det er en evne der er svær at holde af, men svær ikke at respektere
-
fandt et andet link der kunne læses til samme historie, http://journals.lww.com/co-criticalcare/Abstract/2010/12000/Creatinine.9.aspx
-
jeg holder af alle, der kan tage pis på de tranlampebelyste fjeldaber
-
gider ikke engang kommentere den Vandmand.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind