Aktiesnakken — November 2010
-
-
knoxville: jo som jeg også skriver så tror jegVestas er ekstra konservative ovenpå nogle for positive udmeldinger
-
MEN med de nye regnskabs regler så bliver det faktisk endnu sværer at forudsige hvad omsætning/indtjening vil blive
-
-
For hvis nu f.eks et stort 400mw projekt til en værdi af 3,3 mia bliver forsinket i opstillingen fra
-
dec til januar så betyder det også HELE omsætning og indtjening flyttes fra det ene år til det næste
-
Derfor ser jeg faktisk generelt større usikkerhed fremadrettet for vevstas regnskaber
-
Kanon regnskab fra Nordjyske og aktien stiger også pænt..
-
Nedskrivninger er fortsat i den høje ende, men de har også 17% udlån til landbrug, så vidt jeg husker..
-
Jeg forventer dog mindre nedskrivninger i 2011, ikke mindst pga. bedring i landbruget. Både mælke- og svinepriser har været stigende i 2010
-
Solvens på ca. 17%, så på den baggrund stor sikkerhed.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind