Aktiesnakken — November 2010
-
claus h?
-
ok - det var jo godt nok solgt.... og ja, det er de vanvittigste ting man åbenbart går rundt og husker på.
-
finansminister claus?
-
godmorgen
-
-
zealand bliver ikke ligefrem revet ned af hylderne
-
men som bagerne, er de vel tilfredse med at saelge halvdelen af broedet. det koster jo ikke saa meget at lave
-
nu har jeg ikke læst prospektet, men jeg går da udfra at halvdelen af bruttoprovenu kun give halv runway
-
og det er ikke så sjovt i et biotek selskab
-
nae,men det er nok ogsaa et ret stort broed de har slaaet op, der hvor markedet er.
-
jeg synes ikke 373 mill lyder af særligt meget.....
-
ikke hvis vi taler neurosearch-forbraending
-
er de helt deroppe iantal forskere?
-
de har et fase 3 forsøg og det er ikke billigt. Genmab bruger 100 mill på zalutumumab alene
-
jeg kan ikke heller ikke helt se at de skulle reducerer deres financiering uden konsekvenser for deres senfase pipeline
-
betyder det så at de satser butikken på det ene fase 3 produkt?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
- heldige asen!
så den lader vi ligge